HONDA CIVIC + GPS

  • Rok produkcji: 2019
  • Ilość miejsc: 5

WYPOSAŻENIE:
- Klimatyzacja (dwustrefowa)

- Czujnik parkowania przód i tył, kamera cofania
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka
- System Start-Stop

- Sensor deszczu


- Tempomat
- Radio CD + MP3, BLUETOOTH, USB, HDMI 

- GPS
- Centralny zamek
- Poduszki powietrzne
- ABS

-EBD układ elektronicznego rozdziału siły hamowania

-FCW system ostrzegania przed kolizją

- CMBS system utrzymujący bezpieczny odstęp między pojazdami

- TSR system rozpoznawania znaków drogowych

- LKAS system utrzymywania na pasie ruchu

- LDW system ostrzegania o zjezdzaniu z pasu ruchu

- Podgrzewane przednie fotele

DANE TECHNICZNE:
Silnik: 1,0 i-VTEC Turbo Benzyna
Moc: 129KM
Skrzynia: Manualna
Spalanie: 6,5l/100km
Liczba drzwi: 5

 

Honda Civic w dzięsiątej już odsłonie jest jednym z bardziej lubianych i cenionych aut w klasie kompaktowej, przeistoczyło się w inne auto niż znaliśmy do tej pory. Pierwszy Civic pojawił się w 1972 roku i stał się on synonimem japońskiej marki aut. Przez ponad 40 lat obserwowaliśmy różne ewolucje nadwozia oraz stylizacji, najbardziej  nietypową okazał się model VIII generacji, który to zyskał miano UFO, tym odważnym projektem Honda pokazała, że ma fantazje. Zapadła poważna decyzja w Hondzie, ponieważ firma przyjęła strategię ujednolicenia aut globalnie tzn. że jeśli będziemy teraz mieli do czynienia z modelem europejskim czy też amerykańskim to bez względu na to auto będzie wyglądało tak samo. Nadwozie zdecydowanie przytyło w szerokości o 3cm a w wysokości o 13.5cm. Sylwetka hatchbacka ma agresywnie opadający tył co nadaje jej charakteru, posiada ona sporo charakterystycznych cech które przykuwają uwagę. Zależnie od wersji wydech będzie ukryty bądź umieszczony w środkowej części tylnego zderzaka. Wnętrze przeszło ogromne zmiany w porównaniu do poprzednika, całkiem inny design jest o wiele łatwiejszy w obsłudze, oraz pojawiło się kilka nowinek, których w Civicu nie było. Przednie fotele są niżej osadzone o 3,5cm i posiadają większy zakres regulacji, środkowy tunel jest bardzo sprytnie zaprojektowany i pomieści w sobie sporą ilość przedmiotów, stanowiąc jednocześnie funkcję podłokietnika. Przed kierownicą umieszczono całkiem nowy zestaw wskaźników, pod deską wstawiony został 7” wyświetlacz TFT-LCD. W centralnym miejscu mieści się cyfrowy obrotomierz z cyfrową lub analogową wskazówką, pobokach mieszczą się wskaźniki temperatury oraz poziomu paliwa, wygląd głównego panelu można modułować . Pojemność bagażnika niestety nie uległa zmianie, lecz i tak wynosi wygodne 478l, do zasłonięcia zawartości kufra zastosowano rolety. Silnik 1.0 Turbo, świetnie się sprawdza, mimo małej pojemności potrafi z werwą ruszyć i w momencie osiągnąć przyjemną prędkość. Zapraszamy do testowania i dzielenia się opiniami oraz wrażeniami z jazdy.